Subject: Riigitee 11251 Viimsi-Rohuneeme tee km 1,13-1,58 lõigule kergliiklustee ehitusprojekti koostamise projekteerimistingimuste menetluse seisukoht
From: Siim Jürima <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Rait Parve" <[email-masked]>,Taavi Valgmäe <[email-masked]>, "Imre Saar" <[email-masked]>,Margus Sööt <[email-masked]>, "Allar Lehtsalu" <[email-masked]>, "Alar Mik" <[email-masked]>
Date: Thu, 24 Oct 2024 10:41:59 +0300

Tere

Viimsi vallavalitsus on tutvunud Riigitee 11251 Viimsi-Rohuneeme tee km
1,13-1,58 lõigule kergliiklustee ehitusprojekti koostamise
projekteerimistingimuste eelnõuga.

Viimsi vald teeb ettepaneku asendada RMK Külastuskeskuse ja kergliiklustee
vahele projekteeritud kivisillutisest ala haljasalaga. Tegemist on Viimsi
vallale omase ajaloolise miljöö hoidmisega.

Lugupidamisega

Siim Jürima
teede vanemspetsialist
ehitus- ja kommunaalosakond
Viimsi vallavalitsus
+372 602 8861

 <http://www.viimsi.ee/> www.viimsi.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.